כיצד אפשר לבצע הזמנות באתר?

קנייה באתר אפשרית ב- 2 דרכים:
1. קנייה ישירה באתר וביצוע תשלום בכרטיס אשראי דרך מערכת הסליקה המאובטחת של האתר.
2. ביצוע הזמנה ותשלום טלפוני דרך מוקד שירות הלקוחות של Recycles.
אפשרות נוספות היא של רכישה ישירה של המוצרים בחנות. בקנייה בחנות מחיר המוצר הוא המחיר המומלץ לצרכן, "מחיר חנות" כפי שמופיע באתר.

האם ניתן לבצע עסקת Trade In על אופניים באתר?

בעת רכישה באתר לא ניתן לבצע עסקת Trade In. האופציה לעסקת Trade In אפשרית באופן ישיר מול החנויות על בסיס "מחיר חנות" כפי שמופיע באתר.

מהם אמצעי התשלום איתם ניתן לבצע רכישה באתר?

תשלום באתר ניתן לבצע בכרטיס אשראי בלבד. ניתן לבצע תשלום בכל אחד מכרטיסי האשראי הבאים: Visa, MasterCard, IsraCard, Diners, AmericanExpress. ניתן לבצע קנייה גם באמצעות העברה בנקאית. לפרטים לגבי אפשרות רכישה בהעברה בנקאית אנא פנו למוקד שירות הלקוחות של Recycles.

כיצד מקבלים את המוצר/ים שנרכשו?

אופניים שנרכשו באתר ניתן לאסוף אך ורק באחת מחנויות רשת Recycles. במהלך תהליך הרכישה באתר תתבקשו לבחור את החנות ממנה אתם רוצים לאסוף את המוצרים. בעת תהליך הטיפול בהזמנה במחסן האופניים ישלחו ישירות לחנות אותה בחרתם. חשוב להדגיש, כי לא קיימת אפשרות לשליחת האופניים ישירות לבית הלקוח. האיסוף יכול להתבצע אך ורק דרך חנויות הרשת.
אביזרים שנרכשו באתר ניתן לאסוף ללא עלות שילוח באחת מחנויות רשת Recycles באופן דומה לאיסוף האופניים. בנוסף, עבור אביזרים בלבד קיימת אפשרות למשלוח ישירות לבית הלקוח. בקנייה מעל 250 ש״ח המשלוח הוא ללא עלות ובקנייה מתחת ל- 250 ש״ח עלות המשלוח היא 35 ש״ח.

תוך כמה זמן אקבל את המוצרי/ם שנרכשו?

זמן האספקה של המוצר/ים הוא עד 4 ימי עבודה מיום קבלת ההזמנה. זמן האספקה מתייחס לזמן הגעת המוצר/ים לחנות ולא כולל את הזמן הנחוץ לחנות להרכיב ולבדוק את המוצר כמו במקרה של רכישת אופניים. החנות תיידע את הלקוח על הגעת האופניים ועל מועד האיסוף לאחר ההרכבה.
זמן האספקה של אביזרים לאיסוף בחנות הוא 4 ימי עסקים. זמן האספקה למשלוח של אביזרים לבית הלקוח הוא עד 3 ימי עסקים.
זמן האספקה של המוצר/ים למבצעי סוף שנה/מבצעים מיוחדים/ימי מכירה הוא עד 7 ימי עבודה מיום קבלת ההזמנה.

האם אפשר להזמין מראש מוצרים שלא נמצאים במלאי?

קיימת אפשרות להזמין מראש מוצרים שלא נמצאים במלאי האתר. הזמנה מראש תתבצע מול מוקד שירות הלקוחות של Recycles. מידע על זמן אספקה צפוי למוצר החסר במלאי ומוזמן מראש תינתן ע"י מוקד שירות הלקוחות.

כיצד אפשר לבדוק את מצב ההזמנה שלי ולעקוב אחר משלוח ההזמנה?

לאחר ביצוע ההזמנה תשלח אליכם הודעת מייל עם פרטי ההזמנה. לאחר שילוח ההזמנה מהמחסן תשלח הודעה נוספת על שילוח המוצר/ים מהמחסן. עם הגעת המשלוח לחנות תתאם החנות מועד איסוף של המוצר/ים. בכל עת ניתן לפנות גם למוקד שירות הלקוחות של Recycles לבירור מצב ההזמנה. במקרה של שילוח מוצרים ישירות לבית הלקוח/ה, ישלח מייל עם מספר המעקב של חברת השילוח באמצעותו ניתן לעקוב אחרי המשלוח.


כיצד ניתן לבטל הזמנה?

ניתן לבטל בכתב את עסקה עד 14 יום מיום ביצוע העסקה. ביטול עסקה יעשה באמצעות פנייה למוקד שירות הלקוחות בציון הפרטים המלאים של העסקה ואת סיבת ההחזרה. החזרה של אופניים מורכבים שנמסרו ללקוח תתאפשר אך ורק במידה שלא נעשה שימוש באופניים לשם רכיבה ואך ורק במידה והם מוחזרים במצבם כפי שנמסרו ללקוח בחנות במעמד מסירת האופניים. לא תתאפשר החזרת אופניים שרכבו עליהם. בכל מקרה של החזרת אופניים מורכבים שלא עקב פגם יגבו דמי טיפול בשיעור של 5% או 100 ₪ (הנמוך מבינהם) ובנוסף 0.98% מסכום העסקה הכוללת בעסקאות אשראי. החזרת אביזרים אפשרית רק בתיאום מראש עם שירות הלקוחות. החזרת אביזרים אינה כרוכה בדמי טיפול. אביזרים יתקבלו חזרה רק בצירוף חשבונית קנייה כשהם חדשים ולא נעשה בהם שימוש. באחריות הלקוח לדאוג למשלוח הפריט/ים חזרה למחסני החברה. קיימת אפשרות בתיאום מראש להחזיר את המוצר באחת מחנויות הרשת. התנאים המלאים והקובעים להחזרת מוצרים הם אלו המופיעים בתקנון האתר. הנחיות אלו מתייחסות להחזרת מוצרים שנקנו באתר בלבד.