כיצד ניתן להגיש תביעת אחריות?

על מנת להבטיח טיפול מהיר ויעיל במקרה של תביעת אחריות יש לבצע רישום של האופניים מיד לאחר שנרכשו בטופס רישום אחריות. הרישום באתר מהווה אישור והסכמה שלכם לתנאי האחריות למוצר שקניתם כפי שמנוסח בתקנון האתר.
תביעת אחריות ניתן להגיש ישירות בכל אחת מחנויות הרשת. בעת הגשת תביעת אחריות יש להציג חשבונית קנייה. תביעת האחריות תטופל מול היצרן בהתאם לתעודת האחריות ובהתאם לתנאים שנקבעו בתקנון האתר.

כיצד ניתן לבצע החזרה של מוצר/ים?

אנחנו מקבלים חזרה מוצרים מכל סיבה שהיא (מוצר תקול, מידה לא מתאימה או כל סיבה אחרת) ללא שאלות. החזרה של מוצרים אפשרית באריזה המקורית ובצירוף חשבונית קנייה בתיאום מראש עם מרכז השירות שלנו. לאחר התיאום עם מרכז השירות ניתן להחזיר את המוצר באמצעות שליחת הפריט ישירות אלינו או, ללא עלות משלוח, בהחזרת המוצר לאחת מחנויות ריסייקלס לפי בחירת הלקוח. לאחר שהמוצר יגיע למרכז השירות אנחנו נזכה את הלקוח כנגד סכום הקנייה. התנאים המלאים והמפורטים להחזרה קבועים בתקנון האתר.